გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი,პირადი ნომერი: მარინა დუნდუა,
37001016888
საგანი:მათემატიკა
სწავლების საფეხური: პირველი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 13
გაკვეთილის თემა სამკუთხედების კლასიფიკაცია გვერერდების
მიხედვით.
გაკვეთილის
მიზანი: მოსწავლეები შეძლბენ სამკუთხედების კლასიფიკაციას გვერდების მიხედვით.
N
|
აქატივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/ მეთოდობი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ ფოორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება:
მოსწავლეები იხსენებენ ყველაფერს რაც იციან სამკუთხედების და კუთხეებისშესახებ და აფიქსირებენ შესასვლელ
ბილეთებში. მასწავლებელი თვალყურს ადევნებს თთითოეული მოსწავლის მუშაობას ბოლოს კეთდეა რომელიმე მათგანის ნამუშევრის პრეზენტაცია
და განზოგადება.
მასწავლებელი პროექტორის გამოყენებით მოსწავლეებს ეკრანზე
უჩვენებს სხვადასხვა სამკუთხედებს და აფიქსირებს განსხვავებას და მსგავსებას მათ შორის.
|
გონებრივი იერიშიგუფური მუშა
|
იდივიდუალური
|
შესასვლელი ბილეტთები
|
10 წთ
|
2
|
სიღრმისეული წვდომა:მასწავლებელი ჯგუფებს ურიგებს სამკუთხედების კომპლექტებს
დათითოეულ ჯგუფს აძლევს კონკრეტულ დავალებას
ამოარჩიონ. სამკუთხედები რომელტაც ექნებათ 2 ტოლი გვერდი(1-₾ი ჯგ),3 ტოლი გვერდი(მე-2 ჯგ),არცერტი
ტოლი გვერდი(მე-3ჯგ)
|
ინფორმაციის გაანალიზება დახარისხება
|
ჯგუფური მუშაობა
|
ფერადი ქაღალდისაგან გაოჭრილი სხვადასხვა სამკუთხედები
|
10 წთ
|
3
|
ჯგუფები ახდენენ ნამუშევრების პრეზედნტაციას.მოსწავლეები მასწავლებლის
დახმარებით ახდენენ ნამუშევრების კლასიფიკაციას.
|
პრეზენტაცია
|
ინდივიდუალური
|
ფლიფჩარტი, დაფა, მაგნიტი.,
|
10წთ
|
4
|
სახელმძღვანელოში არსებული სავარჯიშოების განხილვა
|
დაფაზე ნახაზების შესრულება
|
ინდივიდუალურო
|
დაფა, ცარცი, სახაზავი.
|
8წთ
|
5
|
შეფასება,დავალების მიცემა, გაკვეთილის შეჯამება.
|
ინდივიდუალურო
|
დაფა, ცარცი, გასასვლელი ბილეთები.
|
7 წთ
|
No comments:
Post a Comment